Iklan banner di Joomla!

 on Friday  

Tutorial ini akan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk menambah banner untuk laman Joomla anda. Selepas anda membacanya, anda akan dapat menambah menambah foto ke halaman Web anda!

Bagaimana menguruskan iklan banner dari Joomla?

Joomla memungkinkan anda untuk dengan mudah memadam atau menukar iklan banner yang merupakan bahagian dari instalasi default, atau menambah dan menguruskan baru. Yang boleh dilakukan melalui Komponen menu -- Manage Banners tab dan daripada menu dikeluarkan pilih Urus banner.

Bagaimana memadam iklan banner?

Dalam senarai banner rait kotak di depan dua spanduk default kemudian klik Membatalkan penerbitan atau Menghapus ikon di bahagian kanan atas ...

Well done! Anda baru sahaja berjaya menghapuskan banner.

Bagaimana menambah iklan banner?

Dalam rangka untuk menambah banner baru, sila klik butang "New" dan isi maklumat yang diperlukan. Silakan, gunakan butang "Tambah" untuk menambah gambar banner baru.

Bagaimana menguruskan klien?

Anda juga boleh menambah atau memadam klien daripada Komponen menu -- Urus Pelanggan tab, tepat di bawah Manage Banners satu.

Iklan banner di Joomla! 4.5 5 dian Friday Tutorial ini akan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk menambah banner untuk laman Joomla anda. Selepas anda membacanya, anda akan dapat ...


No comments:

Post a Comment

J-Theme