Cara memindahkan blogspot blog ke akaun lain

 on Friday  

Artikel ini akan memberitahu anda bagaimana untuk memindahkan blogger blogger blog dari satu akaun ke akaun lain, katakanlah memindahkan Blog Dari Satu Akaun Untuk lain.
Dua akaun blogspot, A dan B, dan ada sebuah blog akaun di bawah A, maka, anda ingin memindahkan blog ke akaun B sementara url blog tidak akan berubah. Mengapa kita perlu ini? mengatakan, anda memiliki sebuah blog, dan seseorang yang ingin membeli blog anda, dan anda ingin menjual blog anda, maka anda boleh memindahkan blog-nya / account-nya.
blogger———–>>>>>>blogger1
Sekarang, langkah-langkah seterusnya, anda akan mempelajari cara memindahkan blog anda antara dua akaun.

  1. Pertama-tama, masuk ke dashboard blogger anda. Klik Tetapan di sebelah nama blog anda.
    1
  2. Klik Perizinan
    2
  3. Setelah anda klik izin klik, lalu klik pada 'ADD AUTHORS'Butang untuk menambah akaun yang ingin anda transfer ke.
    3
  4. Masukkan id akaun yang ingin anda transfer ke, dan klik pada INVITE butang.
    4
  5. Jika anda telah mengklik butang ia mengundang, blogger akan menghantar email kepada orang yang anda undang, ia akan menerima email dari blogger, memintanya untuk mengunjungi link dan pengesahan.
    5
  6. Sekali ia telah mengesahkan jemputan, ia adalah seorang penulis blog anda.
  7. Sekarang, anda akan melihat opsyen untuk memberikan hak istimewa admin partner.Click anda di 'memberikan hak istimewa admin'Link dan pengesahan.
    6
    7
  8. Selepas anda mengesahkan, blog anda mempunyai dua admin, akaun anda dan akaun lain boleh mengakses blog. Anda akan melihat admin 'melepasLink di sebelah pengarang's name.Remove anda sebagai admin. Sekarang blog anda akan dipindahkan dari akaun ke akaun lain.
That's it! Sekarang, anda telah dipindahkan blog anda dari satu akaun ke akaun lain. Sangat mudah, coba saja sekarang!


Cara memindahkan blogspot blog ke akaun lain 4.5 5 dian Friday Artikel ini akan memberitahu anda bagaimana untuk memindahkan blogger blogger blog dari satu akaun ke akaun lain, katakanlah memindahkan Blo...


No comments:

Post a Comment

J-Theme