Cara menambah label ke Facebook

 on Tuesday  

Dengan kod halaman Web melalui email pengesahan anda anda harus boleh memaparkan lencana di mana pun anda talian. Berikut adalah langkah-demi-langkah penggunaan untuk menambah anda ke Facebook lencana khusus kerana memerlukan aplikasi khusus. Aplikasi tidak sempurna, tetapi tidak memungkinkan anda untuk memaparkan lencana dan mengumpul wang untuk amal. Kami sedang bekerja pada aplikasi yang akan dibuat ini lebih halus dalam waktu dekat.

FACEBOOK

1. Install Flash Play
Hal pertama yang perlu anda lakukan setelah anda log masuk ialah mencari "Flash Play". Pilih Putar Flash aplikasi daripada keputusan kemudian klik 'Tambah Aplikasi'. Sekarang bahawa aplikasi merupakan sebahagian daripada profil anda, anda boleh menambah amal lencana.




2. Install Badge Charity anda
Dari laman Facebook, Ke anda 'Aplikasi' dan klik 'Flash Play'. Masukkan berikut ini:

a. Tajuk: Masukkan 'My Charity Badge', 'Bantu saya mendapatkan $ 10.000! " atau apa pun yang anda ingin menghubungi lencana
-> My Charity Badge

b. Penuh Url berkelip: Masukkan URL persis seperti yang disenaraikan di bawah ini
-> Http://www.networkforgood.org/Pca/Badge.swf?

c. URL Gambar: Anda boleh melewatkan ini

d. Fashvars: Ini adalah nombor unik lencana anda; masukkan dalam format yang tepat seperti yang disenaraikan di bawah ini (case sensitif), tapi menggunakan ID lencana daripada lencana yang di akhir URL yang mengatakan "Link ke badge ini". Jika link ke lencana anda adalah 'www.networkforgood.org/pca/Badge.aspx?badgeId=105949' anda akan memasuki 'BadgeId = 105.949'.
-> BadgeId = 105.949



NOTA: yang paling mudah untuk pergi ke ladang selepasnya untuk menggunakan butang tab

e. Lebar: 160 dan Height: 475

f. Klik "Tambah ke Profile" dan anda selesai.

3. Anda harus siap; di sini adalah contoh bagaimana sebuah paparan laman dengan lencana menambah. Anda perlu untuk menekan bermain di mana ia ditempatkan dalam rangka untuk menampilkan lencana.



4. Semua sumbangan dilakukan melalui lencana akan dikesan secara real-time. Jika anda memiliki teman yang seperti penyebab yang sama atau ingin membantu anda mereka boleh memuat kod untuk ditambah ke laman Facebook mereka dengan klik pada tab yang mengatakan "Berbagi".



Terkini, jika anda mempunyai masalah dengan Flash Player - jangan lupa bahawa anda selalu dapat link ke lencana atau lebih baik lagi link dan gambar ke lencana.

Cara menambah label ke Facebook 4.5 5 dian Tuesday Dengan kod halaman Web melalui email pengesahan anda anda harus boleh memaparkan lencana di mana pun anda talian. Berikut adalah langkah-dem...


No comments:

Post a Comment

J-Theme