Blog Analysis Tool

 on Wednesday  


woorank
Pada kali ini saya nak cerita sedikit tentang WooRank ,andakah  anda tahu tentang WooRank? WooRank adalah buah hasil dari kerja keras oleh banyak konsultan pemasaran online, enjin  pengembang dan designer yang kreatif. Bersama-sama mereka telah membina sebuah laman web sederhana namun kuat dianalisis dan direka untuk memanfaatkan mesin pencarian di internet. Ianya berbeza jika kita membandingkan dengan Pagerank, Alexa rank dan ianya Bersaing  kan?
Saya  sudah menyertakan  beberapa site saya iaitu blog kacizaboy.com untuk dianalisa oleh mereka. Sepertinya yang anda lihat ianya sederhana . Tidak terlalu bagus. Tidak terlalu buruk. Saya rasa, saya perlu mengikuti beberapa saranan mereka untuk memastikan blog saya lebih baik dalam keputusan enjin carian. Setakat ini, saya percaya anda boleh menggunakan WooRank sebagai alat analisis tapak Web anda juga.
Anda bila lagi untuk cuba,mana tahu satu hari pagerank sudah tidak diperlukan tetapi WooRank pula diperlukan(siapa tahu)..

Blog Analysis Tool 4.5 5 dian Wednesday Pada kali ini saya nak cerita sedikit tentang WooRank ,andakah  anda tahu tentang WooRank? WooRank adalah buah hasil dari kerja keras o...


No comments:

Post a Comment

J-Theme