Windows Telefon 7 Series:Suara grafik

 on Thursday  


Apa reaksi pertama anda saat anda pertama kali melihat Windows Telefon 7 Series? Aku harus mengakui reaksi pertama saya tidak berbeza dengan respon saya memberi isteri saya ketika dia bertanya apa yang saya pikir baju barunya, potongan rambut, atau ketika dia eksperimen dengan resep baru; hati-hati positif. Pada pandangan pertama, kekurangan Laman Awal zip tertentu atau pizazz bahawa aku sudah terbiasa dengan Windows Telefon.

Sering terjadi bahawa ketika anda belajar lebih banyak anda belajar tentang sesuatu, kesan pertama anda berubah. Sementara grafik Windows Telefon 7 Series merasa seperti langkah mundur, semakin saya belajar tentang konsistensi Pangkalan dan Microsoft akan berusaha mempertahankan lebih Windows Telefon 7 Series tumbuh di atas saya.

Namun, meskipun hal itu mungkin terdengar cetek, aku berharap Windows Telefon 7 Series memiliki sedikit lebih "pop" untuk itu. Ini mengingatkan saya tentang generik Today Screen Windows Mobile daripada kemarin, bahawa sementara kekurangan pizazz fungsional. Apa yang mungkin membantu Windows Telefon 7 Siri kesan pertama adalah paparan Mulai iaitu sebagai graf menyenangkan seperti yang fungsional.

Saya dimanjakan dengan kesan grafik HTC Manila / TouchFLO skrin menawarkan dan MaxManila benar-benar menambah bakat (bersama dengan lebih fungsi) untuk Windows Telefon pengalaman. Windows Phones memiliki tradisi untuk membangunkan kustomisasi untuk membolehkan pemilik telefon mereka mencerminkan individualitas mereka. mudah-mudahan yang akan terbawa dengan ciri WP7S.

Microsoft pada mereka Mobile World Congress persembahan menyatakan mereka ingin fokus pada pengalaman pengguna akhir. Bukankah kemampuan untuk menyesuaikan paparan telefon anda bahagian daripada pengalaman itu? Atau akan kefungsian menang atas estetika dan kurangnya penyesuaian menjadi non-isu

Windows Telefon 7 Series:Suara grafik 4.5 5 dian Thursday Apa reaksi pertama anda saat anda pertama kali melihat Windows Telefon 7 Series ? Aku harus mengakui reaksi pertama saya tidak berbeza de...


No comments:

Post a Comment

J-Theme